Головна » 2011 Серпень 15 » КДЦ
14:14 КДЦ | |
Реформування охорони здоров’я передбачає розподіл функцій надання медичної допомоги на Центри первинної медико санітарної допомоги та Центри вторинного рівня - консультативно діагностичні(КДЦ).
Для організації автоматизованого обліку діяльності КДЦ, всебічного аналізу його діяльності з точку зору як рівня медичної допомоги так і фінансової ефективності, пропонується серія автоматизованих робочих місць фахівців. Основні функціональні можливості: АРМ керівника. • Показники діяльності КДЦ, оперативне управління центром, контроль та всебічний аналіз діяльності. • Структура наданих медичних послуг. Послуги, що найбільш потребуємі населенням.Маркетингова політика. Підвищення конкурентоспроможності медичного закладу. • Структура відвідувань за метою, віком пацієнтів, за закладом або лікарем, що направили пацієнта на консультування. Форма 039/о Внутрішньо поліклінічні консультації. • Структура захворюваності, вперше виявлена патологія. Динаміка за роками. Стандарти якості надання медичної допомоги. • Розповсюдженість звернень на карті населеного пункту, району, області за захворюваністю. Динаміка змін (позитивна, негативна). Питома вага окремого регіону обслуговування. • Структура пацієнтів за місцем проживання, віком, статтю, організованістю тощо. • Фінансова складова діяльності. Платні послуги, тарифи та їх складові, собівартість, платники, медичне страхування, ризики, взаєморозрахунки. Тарифні плани. АРМ лікаря(фахівця) КДЦ • Автоматизований облік наданих медичних послуг за лікарями, спеціальностями, відділеннями. Фактичне навантаження на заклад, відділення, фахівця. • Диспансерний нагляд. Листи непрацездатності. • Автоматизоване формування медичної документації.
АРМ реєстратура | |
|
Всього коментарів: 0 | |