Головна » 2012 Березень 12 » Жіноча консультація - Оперативне управління медичним закладом
16:33 Жіноча консультація - Оперативне управління медичним закладом | |
Основна мета автоматизації обліку діяльності, це
оперативний контроль над усім процесом надання медичної допомоги,
реалізація можливості детального аналізу діяльності та експрес-оцінка
стану справ Навантаження на фахівця, облік відвідуваннь Захворюваність, диспансерний облік, групи ризику за різними критеріями Вагітні, пологи, новонароджені Профілактичні огляди Оперативні втручання на амбулаторному прийомі Денний стаціонар Лікарняні листи Діагностичні відділення. Медична статистика. Розрахунок показників діяльності. Фінансовий блок. Облік наданих медичних послуг, медичне страхування, платні послуги, ефективність реклами, лояльний клієнт Автоматизований облік руху медикаментів по закладу Інформація про пацієнтів складається з загальних ідентифікаційних даних, узагальненої характеристики стану здоров'я, фінансових взаємозв'язків з закладом тощо При зверненні пацієнта до лікаря фіксується: висновок лікаря про стан здоров'я, характер захворювання, призначення(дослідження, медичні препарати) та надані медичні послуги, лікарняні листи, фінансові відносини. Реалізована можливість використання попередньо підготовлених шаблонів. В довідники програми підключено збірку клінічних протоколів,що затверджені МОЗ України. Реалізовано можливість накопичення в електронній амбулаторній картці рентгенівських знімків, обстежень УЗД тощо. Інформація, що накопичується під час звернень, використовується у подальшій роботі медичними фахівцями (зафіксовані перенесені інфекційні хвороби, алергічні реакції, дані профілактичних обстежень тощо), дозволяє формувати групи ризику за різними критеріями, підвищувати ефективність профілактичної роботи. Результати вагітності та дані про новонародженого накопичуються у карті вагітної, що дозволяє проводити перехрестний аналіз стану здоров'я матері під час вагітності, проходження пологів та стану новонародженого Аборти та інші оперативні втручання. Автоматизовано формується журнал оперативних втручань, який надає можливість проводити детальний аналіз оперативної хірургічної активності. Денний стаціонар. Проводиться облік руху пацієнтів, аналіз захворюваності т ефективності лікування. Випадки звернень пацієнтів та надані їм медичні послуги складаються у віповідні журнали, що стандартизує ведення документації, дозволяє проводити аналіз стану справ за різними критеріями: метою та результатом звернень, захворюванями, віком, станом здоров'я вагітної та новонародженого, фінансовими відносиними пацієнт-заклад тощо Аналіз смертності інформація про випадки смерті пацієнтів накопичується у відповідних документах Реалізовано
розрахунок звітів медичної статистики, показників діяльності за різними
критеріями і закладу, і окремо визначеного відділення або фахівця Автоматизований обіг медичних препаратів по закладу. Рух медикаментів. Фінансовий блок дозволяє проводити облік платних послуг та роботи з страховими компаніями Переваги
використання інформаційної системи Оптимізація діяльності підрозділів ,
внаслідок об’єктивної оперативної оцінки ситуації , визначення
проблемних зон, тенденцій на основі оперативного аналізу інформації
Підвищення конкурентноспроможності закладу, зниження собівартості
медичних послуг Оперативний контроль над рівнем медичної допомоги,
відповідністю стандартам якості Детальний аналіз , як стану здоров’я
окремої особи, так і динаміки змін захворюваності у часі Формування
потенціальних груп ризику, підвищення ефективності профілактичної работи
Реальне скорочення часу на ведення всіх форм обов ’ язкової
документаціі
Спрощенню відносин з страховими компаніями. Постійне проведення економічного аналізу роботи, результатів маркетингової політики. | |
|
Всього коментарів: 0 | |